2012. október 28., vasárnap

Schumi - újra Forma-1

Apukám szülinapjára készült.
Kicsit megkésve kapta meg, mert éppen ezen dolgoztam, amikor elhalálozott a gépem. :(
No de itt az új, és máris komoly érzelmi kapcsolatban vagyunk, csak adná az ég, hogy ez tartósabb legyen... :)
Ami az új szerelem hozadéka, hogy végre fát is gravírozhatok! Eddig is nagyon szerettem volna, de azért nem tettem, mert ugyan egy fához való gravírfejet kaptam az előző gépemhez, de az nagy méretű. Ahonnan az üveghez való fejeket rendelem, ott persze fához való nincs, máshol van, de a futár 1800 pénz. Csak az én kreatívkodásom miatt nem áldoztam rá... Naná, hogy CSAK alapgépet nem lehet venni, 30 db kütyü is jár hozzá (amit én nem használok és már az előzőhöz is megkaptam). A második napon véletlenül fedeztem fel közöttük a kisméretű fejet és sikongattam az örömtől. Könnyű ám nekem örömet okozni... :D

De most üvegpohár és Schumi. Ha valaki nem ismerné fel... :D
A pohár hátuljára - az Ayrton Senna-s pohár mintájára - az autogramja került, amit megtekinthettem "élőben", mivel a nővérem büszke tulajdonosa egynek. Elég rondán ír... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése