2012. október 28., vasárnap

Bőrradíros szappan a hideg napokra

Többen kérték már a pirospaprikával színezett szappant, mert nagyon jó bőrradíros hatása van, kíméletes, de alapos. Egyébként az őrölt fűszerek többsége képes erre, a fahéj is nagyon jó, csak van, aki arra allergiás.

Az illata rózsafa, ezt a hideg napokra gondolva választottam hozzá, mert a rózsafa illóolaja különösen jó a száraz bőrre.
Kicsit rózsa illatú, kicsit fás illatú, mert nem magából a rózsából nyerik, hanem a növény fás részéből. Én a fás illatokat a szappanokban nagyon szeretem, a teafa is nagy kedvencem,(bár ezzel nem sokan vannak így... :D).

Sikerült máshonnan is szereznem kecsketejet, betáraztam belőle tavaszig, úgyhogy természetesen ez is azzal készült. Sheavaj is került bele, így igazán mindent megtettem a száraz bőr ellen. :)

Hát persze, hogy ez is a kedvenc rózsaformámban készült! :) Pedig van egy rakás szilikon - eredeti rendeltetése szerint muffin - formám, szappanos betegség, ha akció van valamelyik üzletben, azonnal rohanunk venni. A szappanos fórumokon ilyenkor futótűzként terjed a hír, tuti, hogy a teljes készlet felét szappanosok veszik meg... :D:D



Összetevők: kókuszolaj, pálmaolaj, sheavaj, olívaolaj, napraforgó olaj, kecsketej, NaOH, pirospaprika, rózsafa illóolaj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése