2012. október 30., kedd

Karácsonyi fenyőfás szappan

Amikor reggel ránéztem a még dobozokban pihenő szappanokra, teljesen el voltam ragadtatva magamtól.
Annyira egyszerű, de mégis annyira mutatós!
Aztán kiszedés után elkezdtem fényképezni, de ennek a szappannak nincs túl jó fényképarca... :S
Próbáltam egyszerűen, aztán csicsáztam, de hogy úgy mondjam: "nem jön át"... :D
Élőben jobb. ;)

Ez a szappan összetevőkre ugyanolyan, mint az előző rózsás. Azon egyszerű oknál fogva, hogy a fenyőket előre meg kellett csinálni, így a fenyős részhez a masszát megszíneztem csalánnal, a maradék fehér masszába kerültek a rózsák.
Tegnap pedig nyilván ugyanezzel a recepttel dolgoztam, amikor a fenyők köré öntöttem a szappant.
Nagyon citrom illat... hmmmm...:)

Igazán stílusos ajándék lesz karácsonyra. :)



Összetevők: kókuszolaj, pálmaolaj, sheavaj, olíva olaj, szőlőmag olaj, napraforgó olaj, NaOH, kecsketej, őrölt csalán, citrom illóolaj, indiai citromfű illóolaj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése