2012. augusztus 19., vasárnap

Pot-pourri

Szeretem a pillangókat, a virágokat, a rózsákat meg különösen. Élőben és motívumként is.
Ez a kép a kertünkből való. Kb. 30 tő rózsánk van. :)

A múltkoriban kaptam egy csokor virágot, benne rózsaszín törperózsákkal. Naná, hogy hervadás után sem dobtam ki!:D Már akkor láttam, hogy remek pot-pourri lesz belőle.
Amikor néha dolgom akad az egyik hiperben, első utam az üvegáruk felé vezet, szakmai ártalom, ugye.:) Meg is találtam hozzá a tökéletes tálkát. Ha meg üveg, hát gravírozás nélkül nem maradhat, még akkor sem, ha ebből szinte semmi nem látszik, miután belekerül a belevaló....

Csakis rózsa minta mehetett rá, bár a méret miatt ez elég vacakolós munka lett, hát sorozatgyártás biztosan nem lesz belőle.



Dekorációnak sem utolsó (sőt, szerintem gyönyörű) és egy jól megválasztott illat különösen feldobja a lakás és a mi hangulatunkat is. Én most (megint) citrom illatot csöpögtettem rá, én is imádom és ezzel a fiúknál sem foghatok mellé:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése