2012. augusztus 1., szerda

Egy szerelmi vallomás csodás gyümölcse :)

Kóros elmeállapotom ékes bizonyítéka, hogy egyik legkedvesebb karácsonyi ajándékom egy gyúródeszka!!! Ha most valaki azt gondolná, hogy akkor mondjuk egy kenyérsütő géptől meg egyenesen összecsinálnám magam a gyönyörűségtől, az téved!
Azért olyan kedves nekem, mert apukám csinálta (asztalos), az ő két kezével (na jó, szerszámokat is használt...). Személyes. Nekem szólt. Ezért. Mellesleg tényleg szükségem volt rá, sokat használom.

Van egy olyan kézműves technika, ami nagyon feküdne nekem, ha tudnék varrni (de nem tudok). Ez a patchwork. Profi művelője ennek egyik szappanos barátnőm, Ancsa. A blogjában számos bejegyzés szól erről fényképekkel illusztrálva, én pedig első látásra beleszerettem az egyik párnájába. Többszöri szerelmi vallomás után meglepett eggyel! Azóta is boldog-boldogtalannak mutogatom, bár sokan nem értik, hogy mi ebben olyan csodás én pedig nem értem, hogy mit nem értenek.
Ő az. Imádom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése