2012. augusztus 13., hétfő

Manóűző varázslat a kevesebb mosogatásért

A mosogatás sem tartozik a kedvenc sportjaim közé, pedig rendkívül sokat tréningezek rá... Hiába nyávogtam, hogy engem is teljesen tönkre tesz a vízkő, ami a rengeteg mosogatás során már rám rakódik, kiccsaládomat baromira nem hatotta meg. Rápillogtam Gizire, a szinte kifogástalanul működő 13 éves mosógépemre és sóhajtva vettem tudomásul, hogy vagy én is veszek időnként egy ecetes fürdőt a további "működéshez", vagy más megoldást keresek (sajnos a mosogatógép nem a járható út, brühühü). 

Valahol hallottam, hogy egy jó kérdésben ott van a válasz. Ezért ha körbejárok egy problémát, kérdéseket teszek fel magamnak. Tehát: 
-Mi is a problémám? 
-1.Utálok mosogatni
  2.Ennek ellenére rohadt sokat kell. 
-Hogyan lehet ezt kiküszöbölni?
-1. Megtanulom megszeretni a mosogatást. ( Ebbéli törekvésem gyerekkorom óta hiábavaló)
  2. Kevesebbet mosogatok.
-Hogyan tudom ezt elérni?
-1. Meggyőzöm a családot a manapság oly divatos paleolit táplálkozás előnyeiről és ha már, akkor nap mint nap tábortűzön, nyárson sütöm az eledelt, amit kézzel eszünk meg és tökhéjból iszunk. (Szerinted?:D) 
  2. Kiosztom másnak a feladatot (muhahaha, ez tényleg vicces...)
  3. Kevesebb edényt használunk. (S lőn világosság!)

Mert hogy a probléma az az, hogy pl. elmosogatok reggel, délutánra az összes pohár, bögre, ivóalkalmatosság a pulton van mosogatásért kiáltva, és én ilyenkor hiszem, hogy hozzánk járnak inni a mesebeli kismanók is, mert különben elképzelhetetlen, hogy ezt mind mi használjuk el... 
Hogy a kismanók ezen hülye szokását leleplezzem, kitaláltam, hogy mindenkinek névre szóló poharat gravírozok és a kis dögök jól lebuknak! 

Mind az ötünknek megcsináltam a poharat és kedvesen közöltem a családdal, hogy ha valaki más poharából iszik, annak nyomban eltöröm a csuklóját. Ezzel a varázsigével lett teljes a manóűzés, mert eltakarodtak pohárügyileg a láthatatlan bestiák, estére csupán öt pohár volt a pulton (véletlenül sem a mosogatóban). Persze a bűbáj úgy lenne teljes, ha ezeket tányérral, evőeszközzel is megcsinálnám, de ne legyünk telhetetlenek. :) 

A varázslatot időről-időre ismételni kell annak okán, hogy a pohár fogyóeszköz, úgyhogy ma pótoltam hármat is, apa és a nagyfiú pohara még ép. 


Téééényleg, miért is ne gravírozhatnék névre szólóan tányért és evőeszközt...? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése