2012. augusztus 1., szerda

Pillangók és virágok - hulladékból

Na már ugye én kicsit (?) más szemmel nézem a hulladékot. Így raktam el egy pizzás szórólapot, mert szép zőőőd betűkkel nyomtatták. Aztán egy rózsaszín papírra nyomott szórólapot is, mert az meg szép rózsaszín. Aztán meg nőből vagyok, a pillangókat és virágokat szépnek találom. Van is egy vázám (illetve több is) amire pillangós-virágos mintát gravíroztam.

Na. Alapanyagok adottak. Szórólapok, reklámújságok dögivel.  Az ötlet pedig régóta ott motoszkált a fejemben, ilyesmi virágokat és pillangókat láttam egy blogon, ott egy lámpa búra volt dekorálva és elaléltam tőle. Virág is, pillangó is, hulladékból is, hát kell ettől nagyobb gyönyör? :D (Mondjuk az sokkal szebb volt...)
Olyasmi lámpa búrám nincs, max. a gyerekszobában az ufó lámpa, de azon így is alig jön át a fény, hát baromira nem hiányzik rá még egy kis újságpapír. 

Viszont az udvaron összeakadtam az egyik tűztövis bokorral. Szó szerint, mert bazi nagy tüskéi vannak és belém is oltotta az ihletet (azóta is fáj a helye). 

Levágtam, a vázába állítottam, feltöltöttem gyöngykaviccsal és feltűzögettem a tüskéire a dekorációt. 
Ez így baromi egyszerűnek hangzik, de jó pepecselős meló volt egyesével kivagdosni a kis levélkéket. szirmocskákat, pillangócskákat. Hangyaszedés helyett ajánlom. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése