2012. július 26., csütörtök

Konzervdobozból konyhai tároló

Az "éljünk zölden!" című életvitel egyik káros mellékhatása, hogy hörcsög-effektusban szenvedek. Gyűjtögetek. Mielőtt bármit is kidobnék a szemétbe, ötször is átgondolom, hogy nem lehet-e valamire hasznosítani (khmm,ha akkor nem jutna eszembe semmi, általában akkor is elteszem, a későbbi megvilágosodásig).
Konzervdoboz és wc papír guriga kidobása halálos bűn! :)
Konzervdoboz amúgy is kincsnek számít, nem sok kerül a háztartásba, a félkész-, készételek régen száműzve lettek, úgyhogy a képen lévő dobozokból van olyan, amelyik már legalább 15 éves!

Igaz, eddig csak natúron használtam, aztán amikor a garázsban véletlenül ráakadtam egy doboz magenta színű akryl spay-re, azonnal lecsaptam rá.
Őszintén szólva gőzöm nincs, hogy ezt milyen célra vehettük...? Önmagában elég vad szín...  De azóta az egyik konyhai polcomat is lefújtam vele, így nagggyon dizájnos lett.:)
Csináltam egy sablont, ráragasztottam a dobozokra és egyesével lefújtam őket.

Amint látható, mindenféle konyhai biszbaszt eszközt, recepteket, gyufát, hurkapálcát, drótot és egyéb "jó lesz még valamire" mütyüröket tárolok bennük.

Ui: Tegnapelőtt, amikor a gyerekeim a szeles idő miatt kitalálták, hogy azonnal papírsárkányt kell gyártanom, ezek a hurkapálcák és egy cipőboltos reklámtáska lényegült át sárkánnyá. Na ugye. Fél óráig csináltam, öt perc alatt megunták.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése