2012. július 24., kedd

Csipkézett libatojások

Bár régen elmúlt húsvét, azért megmutatnám egy másik kézműves mániámat, a csipketojásokat.
Azóta sajnos nem is csináltam, eltört az utolsó mikrospirál fúrófejem is és hát elmúlt húsvét, minek is...
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy húsvétkor sem volt valami nagy kereslet rá...
Pedig mélyen áron alul árultam, 650 Ft-tól 1300 Ft-ig, egy darab elkészítése több órát igényel, de ez nem nagyon hatotta meg a vásárló közönséget.:) Megcsodálták, továbbálltak (aztán megvették a mellettem áruló Manci néni műanyag virágjait nyócszázé'). 
A tojások végül gazdára leltek, igaz, főleg ajándék lett.:) 
Egy ismeretlen hölgyeménynek köszönhetem, hogy legalább a fotók megmaradtak, ugyanis felkeresett FB-on, hogy venne néhányat. Lelkesen körbefényképeztem őket, egy fél délelőttöm ráment, elküldtem neki a fotókat, aztán természetesen annyit nem írt, hogy köszi, de mégsem... Én viszont ezúton köszönöm neki, hogy lefényképezhettem és megmaradtak emléknek. :P









1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Gratulálok! Én most próbálkozok ismerkedni a tojásokkal :))

    VálaszTörlés