2013. május 5., vasárnap

Átléptük a 10ezret, de én még mindig nem fényképezek

Bizony, több, mint 10ezer kattintást ért meg a blog! Hűűűűű...;) A bloggerben van egy "statisztika" opció, aminek a segítségével egyértelműen kiderül, hogy nem a fantasztikus stílusom, mélyenszántó gondolataim, kézműves remekeim csábították ide a tisztelt olvasóközönséget, hanem a "folyékony mosószer házilag" google keresésre kiadott találatok... :)
Most aztán jól meg vagyok sértődve és nem fáradok a fényképezéssel... Áááá, dehogy! Nem találom a gépbe való tölthető elemeket. Ugyebár tartunk itthon két darab kiskorút, ennek pedig az a vonzata, hogy elő-elő fordul a házban gyerekjáték is (jelenleg 10 zsáknyi van a padláson parkolópályára állítva). Alig két hetes gondolkodás után rá is jöttem, hogy az új, fényképezőben is működőképes elemeket a húsvétra kapott buborékfújóba tettem. Mert nem ám csak úgy tüdővel fújkáljuk a buborékot.... A mai világban kéremszépen? Elemes buborékfújóval. Na. Már csak azt a sz@rt kéne megtalálnom, pedig még nincs két hete, hogy elemeire szedtem a szobájukat és olyan, de olyan rendet vágtam, hogy még a gyöngyöket is szétválogattam.... mint egy normális hülye.
Sebtiben be is mutatkoztam a padlónak, hiába na, rég találkoztunk, addig szegény illegalitásba vonult  a plüss állatok, legók, Filly pónik (remélem a pokolra jut, aki kitalálta mind a kétezerötszáhuszonhat félét, amit "gyűjtsd össze mindet" névvel reklámoznak), papírfecnik gyönyörű gyermekrajzok alá.

Tényleg gyorsan, alig több, mint két nap alatt végeztem... Mert szerintem az a rend, ha minden szétválogatva, betűrendben, élére állítva van, ellentétben családom túlnyomó részével, akik szerint az a rend, ha nincs szem előtt, de legalábbis kettőt folyamatában lehet lépni a földön.
Kismillió pénzt költöttem nagyon praktikus műanyag kosarakra, és amint be is lesz polcozva a szekrényük, lesz is értelme, máris elláthatják az eredeti funkciójukat....

Szóval a buborékfújót nem találom, valami tér-idő görbület lehet a kölkök szobájában, mert tényleg tart még a rend. ?

Május elsején sütöttem sütőben kürtőskalácsot, azt is le akartam eleinte fotózni, aztán a vége felé nem, mert kissé lágy volt a tésztája és mivel tepsiben sült, kicsit elengedte magát, elég érdekes alakzatot felvéve, de finom volt.
Amikor rábukkantam a receptre, azonnal rá tudtam készülni és ismét bebizonyosodott, hogy (többek közt) kéztörlő papír gurigát kidobni tilos, mert jól jön az még az ilyen DIY (sufnituning) ötleteknél (ugye?). A recept írója hat db gurigát írt, ehhez nekem nem kellettek hónapok, míg összegyűltek, hanem felballagtam a padlásra és közvetlenül a "jó lesz még valamire konzerves dobozok" mellett megtaláltam a "jó lesz még valamire gurigák"-nál. Bevontam alufóliával és kész is volt a "kürtőskalácsfa".

Ma pedig sütöttem medvehagymás pogácsát, az jól néz ki, de a kedves olvasó kénytelen lesz a képzeletére hagyatkozni, ha egyszer nem tudom az utókornak megörökíteni.
Végre felénk is lehet kapni medvehagymát, tavaly még errefelé nem árultak a piacon, most már két árusnál is volt. Örültem neki, tavaly találkoztam vele először, méghozzá úgy, hogy egy pesti piacon próbáltam árulni a kézműves dolgaimat (nem sok sikerrel....), és a mellettem lévő árustól vitték a medvehagymát, mint a cukrot. Érdeklődésemre megkínált egy levéllel, megcsócsáltam, örültem neki, de mire rávettem magam, hogy vegyek is, elfogyott a portékája.... :D
Na, az idén hozzájutottam, megsütöttem, jól bezabáltam,  talán a receptet is közzéteszem, mert úgy sikerült nagyon fincsire, hogy az eredeti receptet kapkodásból kifolyólag jól benéztem.



1 megjegyzés: