2013. május 19., vasárnap

Megtaláltam. Fényképeztem.

A négy aksiból kettő előkerült. Hurrá. Vad fényképezésbe is kezdtem.
A két kicsitől kapott anyák napi virágoknak csináltam dizájnolt virácserepeket a riszájkling jegyében.
Elhasználódott katicás szatyorból: 

Kutyakajás konzervdoboz, akrilfestékkel lefestettem és alkoholos filccel rajzoltam rá a mintát:
Sorozatgyártás kezdődött, még vár néhány doboz a dekorálásra. Az anyakutyus kap néha konzervet, ugyanis kiskutyáink vannak. Ők is le lettek fényképezve. :) Márkájukat tekintve közép-ázsiai juhászok és négy és fél hetesek. A háttérben látható Zsebibaba is, az ő típusa Jack Russel terrier és egy évesen alig nagyobb, mint a kismedvék.:))) 


Továbbá kis fűszerkertem a nappali ablakában, na miben...? ;) 


Igaz, az utolsó dobozban porcsinrózsa van nem fűszer. A sziklakertembe szeretném kiültetni, évek óta hiába próbálkozom megtelepíteni, sima magvetéssel nem sikerült. Talán most palántázással sikerülni fog. 


Itt jól belejöttem a fényképezésbe, a reggeli fényviszonyokat úgy látszik szerette a gép, simán szót fogadott. Pedig nem is szuggeráltam, hogy "múkodj!"...
Ébredező rózsák és virágzó tűztövis, a méhek (méhészek?) örömére:



Jah, és a szappan. És a formája. Az utolsó kettő darab végre lencsevégre került:

A dália forma nem újdonság, jó drága szilikon forma, az ovális a zseniális, krémtúrós dobozba lett öntve. Hát, most, hogy így nézem, a dália sokkal szebb, ami azért igazságos, mert jó pénzért vettem a formát. :) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése