2012. november 4., vasárnap

Sószappan rózsaszín agyaggal

Tudom, hogy manapság ebben az országban ezzel nem vagyok egyedül, de ez nem vigasztal. Mostanság valahogy mindenhonnan zúdul rám a .... bajság (így is lehet mondani ;)). Ha pedig bestresszelek, akkor kiver a ragya is (ráadásul...). Az államon, az állam alatt kis viszkető pattanásra hajazó kiütések jelennek meg, és úgy tűnik, hogy nekem erre is jó a sószappan. Úgyhogy el is pancsoltam jónéhány darabot, így esedékessé vált újat gyártani.
A nagyon jól bevált recepten nem láttam értelmét változtatni, csak egy kis rózsaszín agyagot tettem hozzá. Mert szép és mert jó... :)
Régebben Illatos Szappan és Csipongi barátnőm receptje után 70%-nyi kókuszvajat használtam. A só ugyanis teljesen visszafogja a habzást, ezt jó sok kókuszvajjal próbáltam kompenzálni. A kókuszvaj alapvetően szárít, ami egy problémás, zsíros bőr esetében nem is baj.
Éppen ezért azt tanácsoltam, hogy ne is használják minden nap, elég két-három naponta.
Aztán úgy gondoltam, hogy ha a rengeteg kókuszvaj ellenére sem habzik, hát akkor a mennyiséget csökkentsük a felére, így kíméletesebb lesz. Igazam lett. :)
Minden nap használom az arcomra és meglepő módon egyáltalán nem szárít, sőt... Határozottan puha az arcbőröm.

Ez a dália minta gyönyörű, kicsit hanyagoltam a rózsa-mániám miatt, pedig a leginkább kézreálló forma, nagyon jó fürödni vele. :)


Összetétel: kókuszolaj, pálmaolaj, ricinus olaj, sheavaj, olíva olaj, napraforgó olaj, NaOH, kecsketej, narancs illóolaj, rózsaszín agyag, tengeri só



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése