2012. november 24., szombat

Rendszereztem

Nálam a legtöbb hulladék kap egy második esélyt. Ennek egyenes következménye, hogy millió apróságot felhalmozok. Aztán milyen jól jön ez a gyűjtögetés, ha rendet akarok rakni közöttük... ;D

Manapság, aki csak úgy tudatlanul kidobja a wc papír gurigát, az nagyon nem trendi!  Lakberendezős, kézműves, kreatív blogok vezető alapanyaga! :D
 
A tejesdobozok sem kerülnek elsőre a kukába ám (mármint nálam...)! A mosószappant is ebbe öntöm, nagyon kézreálló darabokat lehet vagdosni a tömbből. A gáztűzhelyem melletti pulton pedig három doboz szokott állni, mindegyikbe kajamaradékok kerülnek: az egyikbe a kutyáknak gyűjtöm, a másikba maradék kenyerek, kenyérhéjak, amik áztatás után a tyúkoké lesz. A harmadikba zöldség maradékok, krumplihéj, almacsutka a nyusziknak.

Éééés, a tejesdoboz egy újabb felhasználási lehetősége:


Egy tejes gyűjtőkartonba beleállítva, pont méret. :) 

Akkor jöjjön a wc papír guriga az apróbb dolgoknak:


Folyamatos problémám volt eddig, hogy a cérnáim összegubancolódtak. A neten találtam rá megoldást, de hozzávalók hiányában tovább bogozgattam. Aztán a nagy rendrakás közepette megvilágosodtam. A gurigákat kettévágtam, a kört négyszögesítettem a gazdaságos helykihasználás miatt. 
Aztán (nagyjából) szín szerint összeválogattam. 

Átláthatóság, kérem szépen, átláthatóság. ;)




2 megjegyzés:

  1. Szia Nelli! Nagyon örülök, hogy rádbukkantam ma este:) én is lelkes gurigagyűjtő vagyok, szappanozok, kencézek, stb, stb, ....
    Nagyon sok hasznos dolgot találtam nálad, köszönöm!!! szuper ötleteid vannak, nem bírom abbahagyni az olvasást....:)
    Kitartás a munkához és kellemes pihit a hétvégére!
    Eri

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika,
    Nagyon köszönöm a kedves szavakat, annyira örülök, amikor kiderül, hogy nem csak én jöttem a Marsról...:D
    Kellemes hétvégét Neked is, remélem többet is megtudhatok még Rólad.:)

    VálaszTörlés