2012. november 30., péntek

A szappan karácsonyi ruhája

Felöltöztettem. Néhányat. Mutatóba. Zőőőd vagyok (már nem úgy, mint Shrek, bár kétségkívül érzek némi hasonlóságot kettőnk közt a leharcolt napjaimon).  Tehát a csomagolás - ha egyáltalán szükségeltetik,  legyen egyszerű.
De hát karácsonyra muszáj előrukkolni valami dizájnnal. :)
Ebben is azért rejlik némi környezetvédelem, mert történt újrahasznosítás. Naná... ;)


A középen lévő organza hulladékból menekült meg, az egyik aukciós oldalon vettem fillérekért egy zsáknyi dirib-darabot jó sok színben. Ez pont méret volt, éppen csak egy picit kellett a sarkaiból levágni, összefogtam és egy szalaggal megkötöttem. 

A csillagokat hulladék kartonból vágtam ki, gyerekjáték csomagolása volt anno. Nagyon pöpec arany és ezüst színű krepp papírt lehet kapni, az van ráragasztva. 


A doboz egy tavaly karácsonyról megmenekített csomagolópapír. Kivasaltam. Ezt csak langyos vasalóval ajánlom, különben a papír mintája nagyon szépen ott marad a vasalódeszkán, ami baromi jól mutat, csak nem túl praktikus. 
A dobozt nagyon egyszerű meghajtogatni, ezen a videón részletesen megmutatják és elmagyarázzák. 


Na igen, a szalagokat vettem. :D 




1 megjegyzés: